Klacht Appel & Ei: niet opkomen c.q. zich verantwoordelijk voelen voor een gedupeerde klant

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 346354
Gebruiker
Gebruiker1548422750
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Appel en Ei neemt goede kleding in, en verkoopt dat vervolgens voor jou.
Ik heb ook goede en soms wel zo goed als nieuwe kleding ingebracht.
Een deel van de verkoopopbrengst is voor hen, een deel is voor mij, en een deel gaat naar de fiscus.
Wat niet verkocht wordt kun je weer ophalen of het gaat naar het goede doel.
Ik heb gekozen voor ophalen omdat het dure kleding betreft.
Bij het ophalen is er een probleem ontstaan.
Een dure herenbroek van het merk BRAX met een winkelwaarde van 99,95 euro is - niet - verkocht, maar kon ik ook - niet - ophalen.
Er is hier dus sprake van een vermissing c.q. diefstal.
Appel en Ei voelt zich niet verantwoordelijk hiervoor en beroept zich op de voorwaarden.
Ik heb gevraagd om een schikking, maar dat weigert Appel en Ei.
Herhaaldelijk wordt er gezegd: risico is en blijft voor de inbrenger, en diefstal of anderszins kan niet 100% voorkomen worden.
Maar, Ik kan dat risico niet indekken.

De oplossing

terugkomen op haar besluit door de Appel en Ei winkelwaarde van deze broek alsnog te vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Appel & Ei hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1548422750
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Appel & Ei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen