Klacht Appel Totaal Bouw: Geen garantie en geen antwoord, totaal genegeerd worden

AH

Het gaat om Appel Totaal Bouw, dhr. Maurice Appel.
KVK-nummer 34187753.
Maurice Appel heeft bij ons naar tevredenheid een badkamer/slaapkamer verbouwing gedaan.
Er bleef echter een klusje achter wat hij niet had afgemaakt: slaapkamer verlichting werkt niet doordat verkeerde dimmer is ingebouwd in het plafond waar nu moeilijk bij te komen is.
Dat zou hij later nog wel even oplossen, bij volgende klus.
Nu na iets meer dan een jaar werkt de nieuwe radiator in de badkamer niet meer. Wordt totaal niet warm, ook de aanvoerleiding niet.
Maurice heeft enkele maanden na de badkamerklus ook de drie radiatoren in de woonkamer vervangen.
Daarvan doet direct na het ophangen en aansluiten één van de drie radiatoren het totaal niet met als gevolg een koude woonkamer.
Hij heeft de radiatoren ook niet getest voordat hij wegging.
Dat zijn de drie items die openstaan voor revisie door Maurice Appel.
Ik heb nu over verloop van meer dan een jaar verschillende Whatsapp berichtjes gestuurd naar dhr Appel, maar hij reageert totaal nergens op.
Ik heb alle begrip voor drukte in iemands agenda en heb geen probleem met achteraan aansluiten in de agenda, maar het totaal genegeerd worden vindt ik niet acceptabel.
Ik kon heel goed opschieten met dhr Appel, om maar even aan te geven dat het geen verstoorde relatie is door slecht werk of niet op tijd betalen van mijn kant bijvoorbeeld.
Ik begrijp het dus niet.
Heb ook aangegeven dat als er kosten uit de revisie van de drie items voorkomen dat geen probleem is als het probleem bijvoorbeeld door de radiator zelf komt (radiatoren waren 2ehands).
Dhr Appel geeft op zijn site aan dat hij garantie biedt op zijn werk, maar dat klopt dus niet !
Ik sta nog steeds open voor het oplossen van de drie items door dhr Appel.
Tot zover.

Garantie en service verlenen en gewoon communiceren.
Niet opgelost door Maurice Appel van Appel Totaalbouw. Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na!!! Geeft geen garantie service ondanks beloftes. Aangesloten cv’s werken niet !!!

Appel Totaal Bouw is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AH
    Ben nog steeds in afwachting van een reactie van dhr Maurice Appel.
    Hij is lid van klachtenkompas dus zou hem sieren als hij reageerde !
    Nog steeds geen reactie.
    Dhr Maurice Appel neemt Klachtenkompas niet serieus, net zoals zijn klanten.
    Maurice Appel laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan !
    AH
    Nog steeds geen reactie en geen oplossing.
    Niet opgelost dd 14-12-21
    AH
    Appel Totaal Bouw - dhr Maurice Appel geeft nog steeds geen enkele reactie. Resulterend dus in aanhoudend probleem/klacht !
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    AH
    Niet opgelost. Geen reactie.
    AH
    Nog steeds niets gehoord van dhr Maurice Appel.
    Niet opgelost
    Niet opgelost
    AH
    Niet opgelost door dhr Maurice Appel van Appel Totaal Bouw

Ook een klacht indienen over Appel Totaal Bouw?