Klacht Appelhoes.nl: Hele slechte communicatie die ook ineens stopt!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555706
Gebruiker
Chico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hele slechte communicatie. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Als je ze via Whatsapp benaderd duurt het heel erg lang voordat ze reageren (meer dan een uur) daarna verloopt de communicatie extreem traag, krijg rare antwoorden en nadat er met pijn en moeite 2 antwoorden komen stopt de communicatie en laten ze de klant stikken. Erg jammer en niet van deze tijd. Slechte service!!!

De oplossing

Heel snel het goede hoesje leveren die om mijn iPad 11 pro past. Dus nu het bruin leren decoded hoesje met een vierkant gat voor de camera plus het teveel betaalde geld terug zoals ik al vermeld had in de chat op Whatsapp ( waar dus niet meer op gereageerd werd!)

1 reactie

  1. Auteur
    Appelhoes.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Esch,

    Het zegt wat ons betreft voldoende dat u een dergelijke 'klacht' opent onder een schuilnaam.

    Er is duidelijk bij elk contactmethode zowel per email als aangegeven dat wij binnen een bepaalde periode reageren. En ook dat wij niet 24 uur per dag werken. Dat weet u (want u heeft het bericht gelezen). Het verloopt dus niet traag maar het is (uiteraard) geen chatservice. Dat staat ook nergens aangegeven.

    Daar komt bij dat wij er niets aan doen dat u een verkeerde maat besteld, dat heeft ook niets met onze service te maken. Op onze website staan duidelijk de maten aangegeven en er is ook een pagina vindbaar waarin u kunt zien welke iPad u heeft (als u dat niet zeker weet).

    Inmiddels bent u in het bezit van ons formulier om het product om te ruilen via de gratis ruilservice, we zijn benieuwd of dat dan ook zo snel wordt op geacteerd.

    Wat dat betreft had het ook beter geweest onze reactietijden af te wachten én te respecteren. Dan had u ook niet berichten als bovenstaande onder een schuilnaam te vermelden, waarvan u weet dat de inhoud niet klopt met de feiten.

    Met vriendelijke groet,

    Appelhoes B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben nog steeds niet gecompenseerd voor de teveel betaalde kosten!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Appelhoes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen