Opgelost door Appelhoes.nl: slechte retour procedure.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 393663
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht op 6 september een hoes met houder voor mijn auto. Ik heb gemeld, dat ik het product retour wilde zenden. Op 9 september heb ik het product terug gezonden( kosten eigen rekening 6,95 euro.) Geen bericht, dat het product is terug ontvangen. Dus zelf geïnformeerd. Retour procedure 14 dagen werd me verteld.
Deze termijn wordt niet in acht genomen. Ik heb hier al kritisch op gereageerd. Nu is het bijna een maand geleden. Nog geen betaling. Ik ben benieuwd wanneer het geld wordt overgemaakt!

De oplossing

Een vorm van fatsoen. Afspraken na komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Appelhoes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
op 4 oktober is betaald
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Appelhoes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen