Wij vinden dat Appelhoes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Appelhoes.nl: slechte retour procedure.
Details
De klacht
Ik kocht op 6 september een hoes met houder voor mijn auto. Ik heb gemeld, dat ik het product retour wilde zenden. Op 9 september heb ik het product terug gezonden( kosten eigen rekening 6,95 euro.) Geen bericht, dat het product is terug ontvangen. Dus zelf geïnformeerd. Retour procedure 14 dagen werd me verteld.Deze termijn wordt niet in acht genomen. Ik heb hier al kritisch op gereageerd. Nu is het bijna een maand geleden. Nog geen betaling. Ik ben benieuwd wanneer het geld wordt overgemaakt!
De oplossing
Een vorm van fatsoen. Afspraken na komen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.