Klacht Appiehein.com: Ik kan geen contact krijgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 606691
Gebruiker
Joke Todd-van der Vliet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 19 April een order geplaatst. Ik heb tot nu toe, op vrijdag 8 Juli, nog steeds geen trackingnummer ontvangen, ik krijg altijd een antwoord apparaat, als ik bel, via het contact formulier op hun site, krijg ik ook geen antwoord en emails worden ook genegeerd. Is het een scamsite?


Order reference Date Total price Payment Status Invoice
ETEQEWZLP 04/19/2022 €55.89 PayPal Payment accepted  Details

Gewenste oplossing

Mijn order sturen of anders het betaalde bedrag terug storten.
Geboden oplossing
Helaas heeft Appiehein.com niet gereageerd op het aanbod van Klachtenkompas om zich te registreren en te verdedigen. Ondertussen heb ik Albert Hein benaderd om te vragen of dit inderdaad een online site van hun is, die boodschappen over de hele wereld verstuurd. Het blijkt, dat dit niet het geval is en dat er meer mensen zijn, die met Albert Heijn contact hebben opgenomen over deze scam site. Helaas heb ik nooit de bestelling ontvangen, maar de scammers hebben wel mijn geld geïnd. Wees dus alsjeblieft allemaal gewaarschuwd, de site ziet er echt uit, je krijgt ook een factuur, maar dat is dan ook wel alles, wat je kunt verwachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Appiehein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Appiehein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen