Klacht Apple.com:  geeft niet de ruimhartige garantie die ze zeggen te geven

Klachtnummer
# 196565
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlak na mijn aankoop van de iPhone 6S begonnen de problemen met de batterij.
Ik heb vaak gebeld en ben ook naar de winkel geweest waar ik 'm gekocht heb.
Er zou niks aan de hand zijn en 't zou aan de software liggen. Op 'n gegeven moment werd 't zo erg dat ik Apple Nederland gebeld heb, en ik heb 'm opgestuurd ter reparatie.
Een week later kreeg ik 'm terug, en wat bleek? Het scherm was vervangen, maar niet de batterij! Dus 'n nieuw scherm waar niks mee mis was, en nog steeds hetzelfde probleem! Ik heb hiervoor meteen weer gebeld, maar mij werd verteld dat het echt niet aan de batterij zelf lag! Nu blijkt, nadat Apple 'n omruilprogramma voor die batterij is gestart, dat het wel degelijk aan de batterij lag! Nu willen ze 'm dus weer openmaken om nu de batterij te vervangen..! Ik heb geen vertrouwen meer in 'n telefoon die in 'n jaar al 2x gerepareerd is, en ik wil gewoon 'n nieuwe.

De oplossing

Omruilen van mijn telefoon voor 'n nieuw exemplaar, of anders met bijbetaling van mijn kant 'n iPhone 7.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen