Klacht Apple Store: APPLE LEES INSTRUCTIES NIET EN HEEFT HARDE SCHIJF GEWIST. Geen excuses,

fad500

Mijn MacBook zou getest worden (hardware) en mijn data zou er onder geen enkele voorwaarde afgehaald worden. Stond OVERDUIDELIJK in de gegevens dat zij dat SAMEN MET DE KLANT tijdens een afspraak eventueel een herinstallatie zouden doen. (Ik zou dan een externe harde disk meenemen). Wat hebben die Apple-mensen gedaan: alle gegevens gewist en herinstallatie gedaan. Ze geven toe dat ze de instructies niet goed hebben gelezen maar excuses Ho maar. Verschuilen zich achter procedures en dat het mijn verantwoordelijkheid is. Terwijl er DUIDELIJK in de instructies stond: GEEN GEGEVENS WISSEN, HARDWARE TESTEN, en samen met de KLANT herinstallatie. Verder geen excuses of compensatie terwijl zij de fout hebben gemaakt. Sorry maar dit is een WAARDELOZE en ZEER KLANTONVRIENDELIJKE ‘service’

Compenseren? Excuses ? In ieder geval niet de grote mond die ik van Apple heb ontvangen.

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?