Klacht Apple Store: Fout van Apple, maar geen garantie?

Lotte

Mijn IPhone 7 gaf van de een of andere dag aan '!geen service". Dit wil zeggen dat ik niet mee kan bellen, gebeld kan worden en geen toegang heb tot mobiele data.

Ik heb contact gehad met Apple telefonisch en in de Amac store. Beide gaven aan dat dit een bekend probleem is bij Apple en dat het niet aan mij ligt maar dat er een foutje zit in mijn telefoon. Helaas kunnen ze niks voor mij doen omdat mijn iPhone1.5 jaar oud is en uit de Apple store in Hong Kong komt.
Het is gewoon een officiële IPhone die er nog helemaal nieuw uitziet en toch lost Apple mijn klacht niet op en ben ik genoodzaakt een nieuwe telefoon te kopen.

Ik zou het fijn vinden als Apple mijn telefoon gratis gepareerd. Ik heb twee weken zonder mobiele data en telefonie gezeten, ik ben altijd een trouwe IPhone klant geweest. Heb gisteren de nieuwe IPhone Xs gekocht en ik zou het fijn vinden als ze mijn klacht zouden oplossen omdat het een fout is van Apple zelf.

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!