Klacht Apple Store: Glas van Apple watch 3 serie komt los.

jeroen53

Vlak na het sporten(fietsen) bleek het glas van mijn Apple Watch 3 serie (42mm) vierkant losgekomen te zijn. Ik heb het horloge 4 maanden in gebruik dus ben behoorlijk teleurgesteld. De schade lijkt hetzelfde als bij een opgezwollen batterij, wat vaker voorkwam bij de 1 en 2 serie. Apple geeft dit probleem ook toe want het loskomen van het display voorkomt verdere schade aan het toestel en aan je pols. Ook heeft Apple de garantie van de watch in het verleden verlengd. Na wat onderzoek op internet blijkt dit probleem vaker voor te komen ook bij de 3 serie. Hieronder een tweetal links, maar er zijn vele links te vinden met elke keer hetzelfde probleem/schade.

De watch heb ik uiteraard voor onderzoek naar Apple gestuurd en ze bevestigen dat de schade erg lijkt op een probleem met de batterij, helaas zijn ze uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat er impact schade aan het horloge te zien is en hierdoor wordt er niks onder garantie gerepareerd. Ze grijpen ieder (niet met het blote oog te zien) krasje wat op het glas of kast zit aan om onder de garantie voorwaarden te komen aan.

Gewenste oplossing is het product vervangen voor een nieuw product.

Bijlagen

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?