Klacht Apple Store: gratis vervanging iphone 5 batterij

Klachtnummer
# 77624
Gebruiker
Pesawat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 25 sept 2014 afspraak online gemaakt om 17.10, om 17.39 kwam de medewerker zich verontschuldigend voorstellen. ik kwam omdat apple had aangekondigd de iphone 5 batterij gratis te kunnen laten vervangen, mist het imei nummer overeen kwam met die productiedatum. het kon. na een uur kon ik de iphone ophalen. bij het ophalen vertelde een andere medewerkster me dat de batterij NIET vervangen werd. waarom? er was waterschade geconstateerd. IK stond met mijn mond vol tanden, omdat mijn iphone NOOIT in contact met water is geweest. op de vraag wat ik nu moest doen zei ze "niets, ik heb het druk ik ga naar de volgende klant". ik voelde me afgetroefd, via de zijlijn naar buiten te zijn gebonjourd. op mij kwam dit over dat apple een reden verzon om de snel leeglopende batterij te te hoeven vervangen. ondanks de aangekondigde acite om deze te komen laten vervangen. mijn garantie loopt trouwens pas op 17 jan 2015 af.

De oplossing

ik zie graag mijn batterij vervangen worden door apple.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen