Klacht Apple Store: Iphone 6 plus scherm flitst en flikkert

f.kojic

Gisteren was ik bij Apple store voor de klacht van de iPhone van mijn dochter. Scherm doet ineens raar, flits en flikkert. Volgens de medewerker is het scherm in orde en waarschijnlijk is het moederbord stuk. Gewon een mankement van het product. Maar: IPhone heeft mijn dochter van haar tante uit Duitsland als cadeau gekregen in november 2014, toen is hij ook gekocht. Volgens de medewerker is de eenjarige garantie verlopen en we komen niet in aanmerking voor de reparatie. Ik weet dat volgens Europese regels Europese consumenten recht hebben op 2 jaar garantie ongeacht waar hij in Europa gekocht is. Helaas wil de medewerker niet op ingaan. Verder gaf hij ons een voorstel om inboedelverzekering in te schakelen? terwijl we geen schade hebben gehad ?!!Toestel is niet gevallen of dergelijke en hij ziet het helemaal nieuw uit. Het is gewon een productfout. Verder kwam de medewerker met de opmerking dat de toestel in Duitsland gekocht en dat we daar ons recht moeten zoeken.

We willen graag dat de iphone gerepareerd wordt zoals het hoort bij een normaal bedrijf waar product een mankement heeft binnen garantietermijn.

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?