Klacht Apple Store: Mondelinge en schriftelijke toezegging niet nagekomen

Amynathalie

Van de een op andere dag deed mijn Mac Book het niet meer. Deze heb een klein jaar geleden aangeschaft voor ongeveer 1200,- Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de Apple help desk. Zij konden mij volgens hun instructies niet verder helpen en verwezen mij door naar de Apple store. Ik ben daar toen heen gegaan en een medewerker nam mij Mac Book mee om te controleren. Later kwam hij terug en complimenteerde mij dat de Mac Book er nog goed uit zag aan de binnenkant. Er was geen val of waterschade te zien, bevestigde hij. Dit valt dan ook binnen de garantie, zei hij. Ik hoefde niks te betalen. De Mac Book kon ik binnen 3-5 dagen ophalen. Zeven dagen later kreeg ik een mail met een het verzoek of ik ze terug kon bellen. Dit heb ik toen gedaan. En toen vertelde ze mij dat er ineens wel schade was namelijk roest aan de binnenkant. Ik zou een bedrag van 700,- moeten betalen. Dit vind ik niet een normale gang van zaken. Als jij een mondelinge toezegging doet en zegt dat het binnen de garantie valt, en dat de Mac Book er aan de binnenkant goed uitziet vind ik persoonlijk niet dat je een week later kan opbellen en kan zegt dat ik 700,- moet betalen. Ik ben diep teleurgesteld in Apple. En helemaal omdat ik een echt Apple fan ben. Vandaag ben ik terug gegaan en ben ik in gesprek gegaan met de manager. Geen tegemoetkoming of begrip. Ik was geïrriteerd en liet dit duidelijk merken. Ik kreeg niet het idee dat hij mij serieus nam. Zo ga je niet met klanten om, ik vind dit hooguit belachelijk.

Ik wil dat de Mac Book kosteloos word gerepareerd.

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?