Klacht Apple Store: Nieuwe Iphone 5c gekocht met kapotte homeknop. Krijg geen nieuwe/gerepareerde Iphone 5c geleverd door Apple.

Pippa

Op 20 september 2015 een nieuwe iphone 5c gekocht bij GSMWeb, echter deze had een kapotte homeknop. De telefoon kan alleen gerepareerd worden door Apple, een nieuwe opsturen kan niet. Het zou 5 werkdagen duren, t/m vrijdag 9 oktober 2015. Opgestuurd naar Apple Breda via UPS. In Breda afgeleverd en ondertekend door W VD BOGAARD. Echter na meerdere keren bellen deze week met de Apple helpdesk wordt er gezegd dat ze nog geen update hebben ontvangen van de reparatieafdeling van Apple, na bellen met de 2e lijns, zeggen ze dat de telefoon al wel is verstuurd met UPS, met hetzelfde tracking nummer. Contact gehad met UPS en die verteld dat er nooit hetzelfde trackingnummer gebruikt wordt voor de terugzending als de heenzending. Terwijl dit wel door Apple helpdesk beweerd wordt. Op 16 oktober nog steeds niets ontvangen van Apple. We worden aan het lijntje gehouden door Apple.

(Nieuwe) Iphone 5c binnen 3 dagen geleverd. (Woensdag 21 oktober 2015)
We zijn het bellen en wachten beu!!!

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?