Klacht Apple Store: onbehoorlijk geholpen

Klachtnummer
# 394472
Gebruiker
Myra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag om 11.21u kreeg ik een telefoontje van apple support.
Dit heeft 16 minuten geduurd.
Ik ben de naam van de jongen/man die ik sprak vergeten maar ik moet wel even kwijt dat ik het gesprek niet snel zal vergeten. Het had een totaal andere 'tone of voice' dan ik van apple ken, het leek niet service gericht en ik moest dit of dat maar zelf opzoeken op die of die website.
Ik heb feedback gegeven. Daarop kreeg ik te horen dat hij heel senior was.
Ik heb terug gegeven dat ik daar niet over ga maar dat ik het gesprek niet zo servicegericht ervaarde en dat ik dit in alle jaren met apple care nog niet had meegemaakt.
Ik heb aangegeven dat ik hem het eerlijk terug wilde geven zodat hij niet verrast zou zijn van de evaluatie. Bijzonder is ook dat er geen evaluatie, die ik altijd krijg na zo'n gesprek ontvang. Vandaar dat ik nu even dit mailtje stuur.
Had support aangevraagd op mijn nieuwe i phone pro max
via de website met Terugbelverzoek
en werd teruggebeld met +353214259200 om 11.21u

De oplossing

Excuses voor dit gedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple Store?