Klacht Apple Store: Ongelukkige cloud upgrading moeilijk te downgraden

PerOngeluk@VerkeerdeButton

Beste,

Door helaas net op de onjuiste knop te drukken is mijn cloud opslag razendsnel, met iPhone x met face ID zonder controle vraag of aankoop juist is, geüpgrade. Regelmatig push berichten via Apple over verhogen van duurdere abonnement altijd verwijderd maar laatste keer ging dit fout waardoor ik nu aan een duur abonnement vastzit dat nog niet makkelijk te downgraden is.

Waarom wordt er bij een upgrading niet een controlevraag gesteld voor wachtwoord en bij het downgraden van je abonnement wel?!? Ik ben erg teleurgesteld in de manier waarop Apple dit heeft ingericht.

Je hoort en leest regelmatig van deze dwingende manier van handelen en nu heb ik zelf ondervonden dat het klopt. Ik heb Apple support gevraagd mij te benaderen. Ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zit ik meteen vast aan een abonnement van minstens een jaar of kunnen ze dit nog terug draaien?

Mij benaderen en een oplossing aandraagt om mijn fout te kunnen herstellen. Of tenminste mij duidelijk doorverwijst hoe ik mijn fout kan herstellen..

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?