Klacht Apple Store: oplichtertij

Klachtnummer
# 328908
Gebruiker
thgulrich
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag kon ik opeens mijn iPhone zes niet meer opladen, wat natuurlijk onwijs vervelend is. Thuis had ik natuurlijk met een lampje gekeken, of er stof of viezigheid in het oplaadpunt zat. Zelf zag ik het niet goed, dus ben vervolgens naar de mac store in leiden gegaan. Een medewerker daar keek er goed naar en zei, dat het beter was om een nieuwe iPhone te kopen, omdat het volgens hem niet op te lossen was. Thuis besprak ik de situatie en ben vervolgens naar Demi Telecom, een telefoon winkel in leiden. Daar legde ik weer het probleem uit. De medewerker daar keek er letterlijk drie seconden naar, en zag gelijk het probleem. Er zat op de bodem een laagje stof. Met een pincet haalde hij het eruit en alles deed het gewoon weer. Demi Telecom heeft mij binnen drie seconden, een paar honderd euro gespaard. Daar wil ik ze graag voor bedanken. Maar wat betreft de mac store in leiden niet.

De oplossing

.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?