Klacht Apple Store: terugroep actie batterij en sluimerknop iphone 5

RobindB

Ik heb op 27 oktober mijn iphone ingeleverd voor de terugroepactie van de batterij. Tevens liep er een terugroepactie voor het vervangen van de knop aan de bovenkant van het toestel. De medewerker had uitvoerig gecheckt of deze onder de garantie viel en dat viel die. 2,5 week later kreeg ik netjes een mailtje dat ik de telefoon op kon komen halen. Eenmaal aangekomen bij de apple store vertellen ze mij dat er niks gerepareerd is omdat er krasjes aan de onderkant zitten wat duid op het laten vallen van de telefoon en hij valt dus niet onder de garantie. Even voor de duidelijkheid de telefoon is bijna 2 jaar oud en hij mag absoluut geen beschadigingen hebben wil die gerepareerd worden. Het scherm en de achterkant waren in prima conditie. Ik vind het echt belachelijk dat dit niet gerepareerd wordt om die reden. Wat heeft een kleine beschadiging aan de onderkant van het toestel te maken met het feit dat de telefoon op ze max 2 uur meegaat.

Het maken van de batterij en de sluimer knop.

Wij vinden dat Apple Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple Store?