Klacht Apple.com: Apple weigert terugbetaling van een tegoed op een account van een overledene.

Klachtnummer
# 611897
Gebruiker
J.D. Lafeber
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn op 19 juli jl overleden vrouw had een Apple Accoount met een tegoed van € 19,51. Toen ik vroeg om opheffing van het account en overboeking van € 19,51 op onze rekening kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is. Het bedrag werd gezien als een fictief bedrag. Het accoutn kon worden opgeheven en het saldo wer dan op € 0 gezet. Daarna kon een verzoek ingediend worden om uitbetaling van het bedrag in de vorm van een tegoedbon bij Apple. Of dat verzoek ook gehonoreerd zal gaan worden kon niet gegarandeerd worden. Hoogst onbevredigend dus.

Gewenste oplossing

Uitbetaling van een openstaand tegoed na overlijden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen