Klacht Apple: iPad mini smart case

C

Vorig jaar een iPad mini gekocht met rode leren smart case. Omdat ik voorzichtig ben met nieuwe spullen de duurste hoes gekocht mede op aanraden van verkoper. Nu valt , na een jaar, de iPad eruit! Ik heb al meerdere producten van Apple en heb zoiets nooit meegemaakt. In de winkel, amsterdam, vinden ze het ook erg spijtig en vreemd maar kunnen geen vergoeding geven. Ze geven ook aan dat ik er niets aan kan doen, dat t aan het product ligt. Ik heb de iPad en de hoes in Amerika gekocht, maar is dezelfde die hier nog steeds verkocht wordt. Dus zal het echt wel een goed product zijn en heb ik pech? Mijn iPad is hierdoor wel bijna kapot gevallen terwijl ik er zo zuinig op ben.

Kan ik niet een nieuwe of ander soort iPad mini case krijgen? Of anders een tip waardoor de case/ hoes wel weer betrouwbaar ? Hij is pas een jaar oud. Het lijkt me niet de bedoeling van een Apple product dat het na zo'n korte tijd al onbruikbaar is. Voor mij is 69 dollar ook geen klein bedrag.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?