Klacht Apple: Klanten serieus moet nemen en van het kastje (in dit geval een verhaal) naar de muur (naar een ande

Klachtnummer
# 462782
Gebruiker
Armine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Apple veroorzaakt zelf problemen met ID (zogenaamd veiligheidsredenen blokkeren) en wil het probleem niet oplossen. Je moet maandenlang achteraan (bellen elke keer kost minstens twee uur) en elke keer iets nieuws horen om je eigen apparaat te kunnen gebruiken. Eerst moet je alleen een factuur sturen, daarna een foto van je doos, daarna nee, hoor, je moet serie nummer op factuur schrijven, daarna nee, dat moet met de hand schrijven…zo spelen ze met mensen en weten volgens mij zelf niet wat de veiligheid is….

Gewenste oplossing

Het probleem snel oplossen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen