Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Apple: Klanten serieus moet nemen en van het kastje (in dit geval een verhaal) naar de muur (naar een ande
Details
Klacht
Apple veroorzaakt zelf problemen met ID (zogenaamd veiligheidsredenen blokkeren) en wil het probleem niet oplossen. Je moet maandenlang achteraan (bellen elke keer kost minstens twee uur) en elke keer iets nieuws horen om je eigen apparaat te kunnen gebruiken. Eerst moet je alleen een factuur sturen, daarna een foto van je doos, daarna nee, hoor, je moet serie nummer op factuur schrijven, daarna nee, dat moet met de hand schrijven…zo spelen ze met mensen en weten volgens mij zelf niet wat de veiligheid is….Gewenste oplossing
Het probleem snel oplossen!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.