Klacht Apple: Appel weigert garantie te verlenen aan iphone 5 uit Amerika!

tbhnguyen

5 maanden geleden een gesealde iphone 5 gekocht die oorspronkelijk uit Amerika kwam. 2 Maanden later ging de sluimerknip kapot. Volgens apple staat er duidelijk op hun website: Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple’s Beperkte Garantie. Vervaldatum: 5 maart 2014.

Langs de apple store Amsterdam geweest. Deze zei dat de sluimerknop niet gerepareerd wordt en ik dus een nieuwe iphone 5 zal krijgen. Echter toen ze wisten dat het uit Amerika kwam, verdween mijn garantie als sneeuw voor de zon. Mevrouw u moet maar even naar Amerika vliegen om garantie op uw iphone te kunnen krijgen. Gebeld met de technische ondersteuning, precies zelfde verhaal. Het is toch belachelijk dat Apple wereldwijde garantie biedt en dit niet nakomt?! Nee het staat ergens in kleine letters, dus totaal NIET wanneer je met je serienummer de garantie checkt op de apple website. En als het er staat, betekent dit GEEN WERELDWIJDE garantie! Ik wil de garantie waar ik recht op heb!

Repartatie van de sluimerknop of nieuwe toestel

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?