Klacht Apple: Apple heeft mijn i-phone 6 op 28 juli vrij gegeven, maar ziet geen kans dit te effectueren

jan k

In april heb ik de i-phone 6 (824 euro) van mijn overleden neef geerft. Om het toestel ""vrij"" te krijgen heb ik dit in april gemeld bij Apple. Het z.g. vrij maken koste volgens Apple 13 weken. Op 18 juli kreeg ik de mail van Apple Ierland, dat de telefoon vrijgegeven was en de blokkade op 28 juli verwijderd zou worden. Dat is niet bij Apple gelukt en met alle soorten verontschuldigingen zou dit dan 8 augustus worden. Uiteindelijk 15 augustus ivm mijn vakantie echter op die datum werd weer opnieuw 25 augustus voorgesteld door de senior adviser. Ik wordt steeds vriendelijk behandeld, maar er gebeurt ook steeds niets. Op mijn mails (aan alle contactpersonen bij Apple) komt nu ook geen antwoord meer. Het steeds vriendelijke bedrijf blijft zelf ook steeds in gebreke en kan het probleem klaarblijkelijk in alle vriendelijkheid niet oplossen. Het heeft mij al vele uren bellen, erg veel mails en km-kosten opgeleverd. Oorspronkelijk incidentnummer 1095772326

Ik heb ze twee oplossingen gegeven:
1 Ik breng de telefoon naar een i-store in Arnhem en kom die na uiterlijk 14 dagen weer ophalen, daar staan kosten tegenover die jullie mij in artikelen kunnen vergoeden.

2 Ik krijg het geld terug of een andere vorm gewoon een nieuwe telefoon. En lever uiteraard nu mijn huidige al 4 1/2 maand onbruikbare telefoon in.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?