Klacht Apple: Apple heeft mijn i-phone 6 op 28 juli vrij gegeven, maar ziet geen kans dit te effectueren

Klachtnummer
# 181411
Gebruiker
jan k
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april heb ik de i-phone 6 (824 euro) van mijn overleden neef geerft. Om het toestel ""vrij"" te krijgen heb ik dit in april gemeld bij Apple. Het z.g. vrij maken koste volgens Apple 13 weken. Op 18 juli kreeg ik de mail van Apple Ierland, dat de telefoon vrijgegeven was en de blokkade op 28 juli verwijderd zou worden. Dat is niet bij Apple gelukt en met alle soorten verontschuldigingen zou dit dan 8 augustus worden. Uiteindelijk 15 augustus ivm mijn vakantie echter op die datum werd weer opnieuw 25 augustus voorgesteld door de senior adviser. Ik wordt steeds vriendelijk behandeld, maar er gebeurt ook steeds niets. Op mijn mails (aan alle contactpersonen bij Apple) komt nu ook geen antwoord meer. Het steeds vriendelijke bedrijf blijft zelf ook steeds in gebreke en kan het probleem klaarblijkelijk in alle vriendelijkheid niet oplossen. Het heeft mij al vele uren bellen, erg veel mails en km-kosten opgeleverd. Oorspronkelijk incidentnummer 1095772326

De oplossing

Ik heb ze twee oplossingen gegeven:
1 Ik breng de telefoon naar een i-store in Arnhem en kom die na uiterlijk 14 dagen weer ophalen, daar staan kosten tegenover die jullie mij in artikelen kunnen vergoeden.

2 Ik krijg het geld terug of een andere vorm gewoon een nieuwe telefoon. En lever uiteraard nu mijn huidige al 4 1/2 maand onbruikbare telefoon in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen