Klacht Apple: Apple sjoemelt en bedriegt zijn klanten met een slecht productonderdeel

Klachtnummer
# 288140
Gebruiker
J.M. IJsenbruk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal weken loopt de batterij van mijn iPhone 6, gekocht in 2015 en sinds een half jaar buiten de garantieperiode, opeens veel sneller leeg dan voorheen. Ik moet hem praktisch dagelijks opladen. Ik heb al iPhones sinds 2008. Dit is de eerste keer dat de batterij zo snel leegloopt. En als ik aan het wandelen bij vrieskou gaat het nog sneller. Gevaarlijke situatie kan daardoor ontstaan. Ik heb in de media gelezen dat er iets aan de hand is met de batterij, maar bij mij is het apparaat niet langzamer/trager gaan werken. Wat is hier aan de hand? Ligt dit toch ook aan het gesjoemel met de batterij? En dit kun je toch niet accepteren voor zo'n duur apparaat?

De oplossing


- kosteloze vervanging van de huidige batterij of een softwarematige oplossing
- Consumentenbond(en in EU) spreekt Apple hier op aan. Het is toch schandalig dat er bewust met de batterij en de software is gesjoemeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen