Klacht Apple: Apple weigert vermist pakketje te vergoeden.

Klachtnummer
# 338162
Gebruiker
dvd12
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recent heb ik mijn Beats Solo 3 koptelefoon naar Apple verzonden ter reparatie. Zij hebben het product gerepareerd en teruggezonden via DHL. Echter, DHL heeft het pakket niet bij mij afgeleverd, maar bij een restaurant op de hoek. Toen ik daar voor het pakketje langsging, was dit pakket verdwenen. Ik heb mij koptelefoon dus niet terug, en Apple als verzender draagt in mijn ogen de verantwoordelijkheid om dit te verhelpen. Apple weigert echter de koptelefoon te vervangen.

De oplossing

Een vervangend product (Beats Solo 3) koptelefoon van Apple.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen