Klacht Apple: Berekenen oppervlakte maten in Numbers

rasa

Tot begin dit jaar kon ik heel goed oppervlakte berekeningen maken in Numbers. Sinds ik de meest recente versie van Numbers geïnstalleerd kan deze berekening niet meer gemaakt worden. Hiermee bedoel ik aantal hectare, are en centi are. In de vorige versie kon ik dit opgeven als 11,12,20 en daarmee een vermenigvuldiging maken. Helaas lukt dat nu niet meer. Het abonnement met apple care kan me niet helpen, tot 2 keer toe naar I Centre en 1 keer naar een AMAC winkel en een apple forum heeft me niet verder geholpen. Daarna heb ik APPLE Amsterdam gebeld, de receptionist heeft me het advies gegeven om naar Amsterdam te komen voor een cursus te volgen. Ik heb haar verzocht om me met een juiste medewerker door te verbinden die me zou kunnen helpen maar dat was onmogelijk.
Hopelijk is het logisch dat ik van Delft niet naar Amsterdam reis om meer uitleg te krijgen terwijl ik al jaren met de vorige versies heb gewerkt.

Graag zou ik met iemand met inhoudelijke kennis van Numbers contact hebben die me uitlegt hoe ik weer oppervlakte berekeningen kan maken in Numbers

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

rasa
    Er is geen reactie gekomen.

rasa

Ook een klacht indienen over Apple?