Klacht Apple: Bestelling via iDeal geannuleerd

Bobprince

14-11 een iPhone 5s besteld, betaald via ideal. Hierna heeft een van de Apple medewerkers mij een email gestuurd dat het geld binnen is op hun rekening en dat de order verwerkt zou gaan worden. 19-11 kreeg ik een email van Apple dat er geen betaling binnen is gekomen en dat de order geannuleerd is. 19-11 heb ik direct een email gestuurd naar de Apple medewerker die mij geholpen heeft en op 20-11 kreeg ik een email terug dat ideal nieuw was voor Apple en dat er wel eens wat fout gaat. En of ik maar een nieuwe bestelling wilde maken terwijl er met geen woord gepraat wordt over wat er met mijn geld gaat gebeuren. Apple medewerker weer een mail gestuurd en gevraag waar mijn geld blijft en als antwoord krijg ik dat ALS er geld is overgemaakt mijn geld binnen 3-5 dagen wordt terug gestort maar Apple geeft op 20-11 aan dat er geen geld bij hun binnen is gekomen dus waar is mijn geld?

lever de besteld iPhone 5s want het geld staat op Apple haar bankrekening. Zorg voor een fatsoenlijke administratie (een van Apple medewerkers zegt dat het geld binnen is en een ander geautomatiseerd systeem zeg het tegenovergestelde) en zorg er voor dat ideal werk net als bij elk ander bedrijf.

Ook de oplossing van de Apple medewerker slaat nergens op want die had er gewoon voor moeten zorgen dat het reeds overgemaakte geld vandaag nog op mijn rekening staat en mij niet 5 dagen te laten wachten.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?