Klacht Apple: Bij nieuw toetsenbord worden sommige letter (N,J) bij één aanslag 2 á 3 keer aan het document toegev

H.L. Kiewiet

20 juni 2022 heb ik een nieuw toetsen bord laten plaatsen voor € 759,00, in mijn MacBook Pro, 15 inch, 2017. Deels omdat diverse letters bij een aanslag meerdere malen in het document werden geplaatst en daarnaast was er een beetje koffie op het toetsenbord was gekomen. Nadat het toetsenbord is vervangenkrijg ik net buiten de garantie tijd krijg ik weer hetzelfde probleem, nl. dat als ik een letter aansla deze meerdere keren in het document wordt geplaatst. Een bekend probleem. Apple heeft tot 4 jaar kosteloos het toetsenbord vervangen. Daar viel ik ook al buiten omdat ik de klacht te laat had gemeld, dus een nieuw toetsenbord laten plaatsen. Op onbegrijpelijke wijze gaat men voor garantie uit van 90 dagen wat voor een reparatie redelijk lijkt. Maar het toetsenbord is niet gerepareerd maar vervangen. Dan vind ik dat je niet van 90 dagen uit mag gaan maar van een periode dat je normaal gesproken probleemloos gebruik moet kunnen maken van een nieuw toetsenbord.
Gezien het probleem met het eerder geplaatste toetsenbord bij aankoop, waar dit probleem bekend bij was, heb ik nu het idee dat er gewoon een oud type toetsenbord is geplaatst. Ik vind dit een schandalige service. Ik denk dat je bij een nieuw onderdeel van € 759,00 meer mag verwachten. Uiteindelijk ben ik € 759,00 armer en er niets mee opgeschoten.

Ik verwacht dat Apple Care voor een nieuw toetsenbord waarvoor € 759,00 wordt gerekend, een langere garantie termijn aanhoud dan 90 dagen. Normaal gesproken moet een toetsenbord jaren mee kunnen zonder problemen. Ik wens dan ook dat Apple Care kosteloos het probleem oplost.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?