Klacht Apple: Bizar!!! Dit geloof je gewoon niet.

Rookuitmijnoren

i phone 7 begin 2017 bij nieuw abonnement gekocht bij Vodafone.
Na 3 keer in Amsterdam omgeruild te zijn het afgelopen jaar( dec 2017 laatste keer) en in januari 2018 exact dezelfde problemen( niet meer kunnen bellen/niet meer gebeld kunnen worden/ geen opnames meer kunnen maken, fototoestel doet het soms wel en niet) heeft de ondertussen 4e senior manager mij 2 weken geleden gemeld, (per persoonlijke mail ook nog ) dat het een software probleem is, wat de 7 vaker en veel heeft.
Als genoegdoening/compensatie krijg ik een geheel nieuwe 1phone 7 en weer 2 jaar garantie.
Hij meld mij dat het probleem evt nog wel terug kan komen, omdat ze het software probleem nog niet opgelost hebben??

Ok Ik ga akkoord. ben er wel klaar mee zeg maar.

Nu twee weken later: geen telefoon, niemand wil mij meer mailen, ondanks dat ik 3 persoonlijke?/ email adressen heb in Ned/Cork van zogenaamde senior managers??????? Ik ondertussen elke dag een mail stuur aan alle 3 de senior managers of ze nog leven????
Ik echt ga twijfelen of het wel echte mensen zijn????

Ik geen zin heb weer te starten bij genius, omdat je dan weer een dame of heer die goed bedoeld (tel of per app, of per mail) geheel klem zitten in procedures/ niets mogen etc.
Vodafone die mij notabene een jaar geleden naar Amsterdam stuurde om het toestel om te ruilen, omdat het het snelst zou zijn, meldde mij vanmorgen doodleuk dat het nu apple garantie zou moeten zijn.
Terwijl ik em nog afbetaal aan hun????

Iemand een tip die zinvol is??
( dus niet de iphone tegen een muur, een oude computer door de ruiten in Amsterdam, een sleep in in de genius bar etc.)

Ondertussen gewoon mijn geld terug, en ruime fin. compensatie voor alle uren en tijd die ik heb doorgebracht om al die telefoons weer schoon te maken, op te starten, reservekopies terug te plaatsen, 3x bezoek amsterdam.

Dan koop ik morgen een ander tel. Zeg mijn aboonement na 25 jaar op bij Vodafone en klaaarrrrrr.
Flikker alle apples eruit die ik heb en ben klaar. wat een bizar bedrijf.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?