Klacht Apple: Buiten eigen verantwoordelijkheid defect geraakte MacBook Pro wordt niet gerepareerd.

B. Beek

Op-gezwollen/geblazen accu heeft van uitstekende werkende MacBook Pro 13 inch mid 2010 trackpad doen laten barsten & moederboard dusdanig beschadigd dat MacBook niet meer functioneert. Wegens het "vintage" verklaren van deze MacBook door Apple worden er geen reparaties meer uitgevoerd aan deze computer. Kortom, een prima werkende laptop is wegens een technisch defect aan de batterij (waar ik geen invloed op heb gehad) nu defect en enige vorm van genoegdoening op basis van consumenten vertrouwen is uitgesloten wegens "vintage" verklaring. De enige oplossing is zelf de reparatie bij een niet bij Apple aangesloten reparateur laten uitvoeren en bekostigen dan wel uit eigen zak een nieuwe laptop aanschaffen.

Laptop kosteloos laten repareren.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?