Klacht Apple: Defecte iPad viel niet onder garantie, slechte communicatie/service door Apple store medewerkers

Klachtnummer
# 89226
Gebruiker
Ahmed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb iPad air 2 via icentre gekocht. Na een maand is de iPad in eens krom geworden zonder val of stoottactiek. Nadat ik bij de icentre vestiging Leeuwarden geweest bent hebben zij me aangeraden om contact op te nemen met Apple store te Amsterdam als ik snel geholpen wilde worden. Zodoende daar contact mee gezocht telefonisch en probleem uitgelegd. Ik door hun aangeraden om langs te komen ( Leeuwarden naar Amsterdam). Er is geen melding gedaan over dat mankement kromme iPad buiten garantie valt. Zo doende erheen gereden. Al daar zeiden eerst dat ik terug moest maat de reseller icentre te Leeuwarden!!! Geen enkele empathische vermogen en zeker geen enkele erkenning dat ik door het telefonisch contact niet goed geïnformeerd werd.

De oplossing

1. Kromme iPad hoort binnen garantie te vallen
2. Medewerkers Apple store dienen consumenten beter te informeren zeker diegene die naar Amsterdam reizen.
3. Enige empathische vermogen en beleving is op z'n plaats geweest in mijn situatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen