Klacht Apple: gebrek aan kennis en kunde bij apple

Donollie01

Ik kocht in december 2012 via het bedrijf een ipad4 met retina display. Deze werden door het bedrijf als consumenten product aangeschaft ( omdat het voor werknemers was en niet bedrijfsmatig gebruikt zou worden). Na 1 jaar en 4 maanden ging de ipad "kapot" en ben ik ermee naar de Apple store gegaan. Daar kreeg ik te horen dat het scherm defect was en dat ze niet aan reparatie deden, maar voor 289 euro kon ik mijn Ipad wel omruilen voor een nieuwe. Ik had geen recht op 2 jaar garantie omdat het apparaat was aangeschaft door een bedrijf(ook al was er aangegeven dat het voor consumenten was en ook zo werd aangeschaft). Ik besloot om mijn Ipad voor een prikkie weg te doen aan iemand die hem goed kon gebruiken voor onderdelen aangezien het scherm "kapot" zou zijn. De persoon die hem op kwam halen mailde mij de volgende dag dat hij de Ipad alweer aan de praat had en dat het scherm niet stuk was maar dat er een error in het moederboard zat! Kortom ipad weg, geld weg en een klacht rijker.

Ik zou het in eerste instantie al fijn vinden als er überhaupt gereageerd word!!!
Daarnaast wil ik graag compensatie voor de geleden schade en weten hoe het mogelijk is dat ze bij apple niet eens kunnen vertellen wat er mis is met hun eigen apparatuur!

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?