Klacht Apple: Heel toestel opgestuurd en kapot teruggekregen bij renew apple

Klachtnummer
# 280163
Gebruiker
E. Erp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Apple renew programma. Je meld je toestel aan om hem in te ruilen voor een waardebon, welke je kunt besteden in de apple winkel. Vervolgens krijg je een verpakking thuis gestuurd waarin je iphone moet opsturen. Vervolgens hoor je niets. Na een email gestuurd te hebben gaan ze na hoe en wat. Dan hoor je dat de iphone het scherm gescheurd is en niet goed werkt, terwijl deze helemaal OK was toen ik hem opstuurde. Vervolgens nog een mail gestuurd om te vragen wat ze er aan gaan doen. Antwoord hierop is dat ze niets doen.

Gewenste oplossing

Eventueel het door hun voorgestelde bedrag van € 50,00 of reparatie van het toestel. Dit is het bedrag wat een werkende iphone 5 met een heel scherm nog waard is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen