Klacht Apple: Het corrigeren van een achterstallige betaling.

Klachtnummer
# 83842
Gebruiker
Arnout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal jaar geleden heb ik op mijn Apple ID aangegeven dat ik de betaalde apps wil afrekenen via ClickandBuy. Zij incasseren automatisch het bedrag van je bankrekening. Een bijkomend probleem is dat ik ooit een account zou hebben aangemaakt bij ClickandBuy met een oud emailadres, wat ondertussen niet meer werkende is en ik dus geen eventuele mailtjes van ClickandBuy zou kunnen ontvangen.

Toen ik een aantal apps gekocht had (voor een bedrag van 4 a 5 euro), stond er op dat moment niet genoeg geld op mijn actieve bankrekening.
Uiteindelijk merkte ik via het downloaden van een app, dat Apple mijn Apple ID heeft vergrendeld, omdat ik het bedrag nog niet betaald heb.
Apple geeft aan dat ik dit onderling moet regelen met ClickandBuy. Helaas, is ClickandBuy een internationaal bedrijf wat zeer lastig te bereiken is.

Conclusie: ik kom dus geen steek verder omdat Apple geen contact kan leggen met ClickandBuy en ik geen juiste gegevens meer heb om in te loggen bij Clickandbuy.

De oplossing

1. Dat Apple zelf de achterstallige betalingen met mij afhandelt.
2. of dat Apple zelf contact legt met ClickandBuy over dit soort problemen.
3. ClickandBuy makkelijker te bereiken is (zowel telefonisch als in het Nederlands).

4. Dat ik dit snel kan afhandelen voor dat er onnodige boetes worden uitgedeeld door ClickandBuy.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen