Klacht Apple: I-phone 5 met erkende productie fout (batterij probleem) geweigerd ter reparatie in Apple store.

Hans van Breukelen

Voor mijn werk ben ik sterk afhankelijk van mijn smartphone. Mijn I-phone 5 heeft gebreken met de batterij (meerdere keren opladen per dag) en aan/uit knop en valt onder het terugroep programma van Apple. Ik kan deze I-phone alleen inleveren wanneer ik een vervangend toestel krijg. Vandaag kon ik zelf niet eens mijn I-phone meer opladen. Eerst naar het I-center gereden naar Amstelveen. Zij konden niet meer doen. Ik ben daarna doorgereden naar de I-Store in Amsterdam. Men weigerde mij daar te helpen. Ik moet eerst een afspraak maken, dat pas over enkele dagen mogelijk is. Ten einde raad uitgelegd dat ik niet zonder smartphone kan. Men was alleen bereid om te kijken naar het oplaad probleem. Ik kon de telefoon niet aanbieden voor reparatie voor de batterij en aan/uit knop terwijl Apple dit de fout is van Apple. Ik heb vandaag twee uur gereisd naar de Apple store in Amsterdam en men dwingt mij weer opnieuw te komen op een moment dat het Apple uitkomt. Waardeloze service van Apple.

Excuus van Apple

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?