Klacht Apple: Ik kan niet meer bij mijn account met films en apple zegt niet verder te kunnen helpen

Klachtnummer
# 262639
Gebruiker
G. Kok
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ja ik kan bij apple inloggen met mijn wachtwoord, maar daarna vraagt apple om je favoriete kleuterboek (dat heb ik niet en heb ik destijds maar beetje naar eer en geweten proberen in te vullen), maar nu weet ik echt niet hoe of wat meer Dan vragen ze om mijn creditcard gegevens? (Die nu juist verouderd was en de ik ook niet kan verwijderen omdat family sharing aanstaat etc. ) Het is echt een onzinnig systeem van beveiliging en zelfs op het zogenaamde senior niveau kan niemand mij helpen. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen, maar ze zeggen het niet te kunnen oplossen. Weg films die ik gekocht had.

De oplossing

In alle redelijkheid toegang tot mijn account... Niet met vragen over mijn kleuterboek of over creditcards die ik al lang niet meer heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen