Klacht Apple: ingang hoofdtelefoon doet het niet meer

Nicolet

Ik heb al een tijdje een iPod 5 in mijn bezit en luister altijd super veel muziek. Van de een op de andere dag pasten mijn oortjes er niet meer in. Ik kan duwen hoe hard ik wil, maar ze willen er niet in gaan. Als ik er met een lampje inkijk zie ik niet heel veel geks. Mijn iPod denkt echter dat er een koptelefoon inzit (die er dus niet in zit). Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd. aangezien op internet van alles stond. Ik heb geprobeerd te zuigen, voorzichtig schoon te maken met saté prikkertje, stofzuiger erop gezet, erin geblazen, maar niks werkt. Doordat mijn oortjes er niet in willen, kan ik geen muziek meer luisteren. En omdat mijn iPod denkt dat er een koptelefoon is aangesloten kan ik geen enkel geluid meer horen.
Ik heb mijn apparaat niet laten vallen, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik zou willen dat dit op een of andere manier opgelost kan worden, aangezien ik weer graag muziek wil luisteren. Het liefst een zo snel mogelijke oplossing.
Graag een oplossing waarvoor ik niet voor hoef te betalen, aangezien ik niks raars heb gedaan met mijn toestel (niet laten vallen etc.)

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?