Klacht Apple: Ipad reparatie casenr 514779070

pieterp

Na het uitvallen van mijn Ipad tijdens het opladen heb ik contact gehad met applecare.
De ipad ging niet meer aan en kon niet meer worden gereset. Alles zou netjes worden opgelost zeiden ze.. Hahaha wat een grap. Resultaat Ipad had een deukje en zou gevallen zijn volgens Apple.( dit is standaard tegenwoordig)Dit is zeker niet het geval en denk zelf aan een hardware probleem.. Ze hebben ook niet verder gekeken wat er nou echt aan de hand is. Wel konden ze me vertellen dat de ipad voor 248 euro gemaakt kan worden????? Wie snapt het nog??
Wel een factuur maar niet weten wat er mis is!!?? Wat een slechte service!
Ben zeer teleurgesteld in Apple en hoop dat er iemand in het bedrijf Apple is die wel de moeite neemt om iig de Ipad open te maken. Denk ook dat ze het verplicht zijn.Ik zou graag weten wat er met mijn Ipad aan de hand is... stuk door valschade is echte onzin.

Ik zou graag willen dat ze het probleem vinden waarom mijn Ipad niet meer aan gaat. Ik wil dat ze ook daad werkelijk intern kijken.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?