Klacht Apple: Ipad2 dood na update

Klachtnummer
# 85517
Gebruiker
WDT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na update van IOS doet mijn Ipad2 het niet meer. Er is een duidelijk verband met de update, maar Apple wil hier niets aan doen. Zij verwijzen me naar het verkooppunt waar ik de Ipad ooit gekocht heb: "Probeer het maar onder consumentenbescherming".
Ik heb echt het idee dat de leverancier van de update aansprakelijk is. Ik hoor ook dat de update vaker tot problemen leidt. Ik krijg niet eens de mogelijkheid geboden de Ipad desnoods op eigen kosten (prijsopgaaf vooraf) te laten repareren.

De oplossing

Reparatie, bij voorkeur kosteloos gezien de aanleiding voor het probleem danwel een tegemoetkoming in de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen