Klacht Apple: Iphone 3GS ontploft

# 19629
Anko Achterhof

Oktober 2009 kocht ik bij T-mobile uw reseller, een nieuwe Iphone 3GS. Het product heeft niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en is ontploft.

Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is, verzoek ik u tot reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over te gaan.
Vanwege de onveiligheid van het door u verkochte product heb ik de NVWA ingelicht en een klacht ook daar gedeponeerd over uw telefoon. Het serie nummer van de telefoon is 859355533NP.
Ik stel u ook aansprakelijk voor de schades die door uw producten zijn en zullen worden veroorzaakt aan mijzelf en mijn gezinsleden en bezittingen cq. Inboedel.

Mijn oplossing is een nieuwe telefoon met onderhandelen over bijbetaling.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?