Klacht Apple: iPhone 6 Plus-toestellen met Touch Disease

Mijn Apple 6 plus van bijna 3 heeft het bekende probleem van Touch Disease

Bij Touch Disease verschijnt er een flikkerende grijze streep op het scherm, waardoor het toestel niet meer goed te bedienen is. Volgens Apple is het echter geen productiefout, maar hebben de slachtoffers hun toestel meermaals hard laten vallen.

Ik zal niet ontkennen dat het toestel nooit is gevallen want dat gebeurd bij iedereen weleen, en vind het van Apple makkelijk om te zeggen dat dit de oorzaak zou zijn.
Maar wat ik opvallend vind is dat dit probleem zich alleen voor doet bij dit model.
Dat zou je toch zeggen dat er een productie fout is?

Nu kan het toestel gereageerd worden voor €180,- maar dat vind ik een belachelijk hoog bedrag voor iets wat los is gaan zitten.
Waarom kan de reparatie op zijn minst niet tegen kostprijs worden gedaan.
Ik heb een hoop betaald voor dit toestel altijd een hoesje erom gehad en nu zou ik na een kleine 3 jaar het toestel al kunnen afschrijve!?

Ik hoop echt dat er een passende oplossing komt voor dit probleem

Reparatie en op zijn minste voor een gepast bedrag en dat is naar mijn idiee geen €180,-

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?