Klacht Apple: iPhone onbruikbaar na upgrade naar IOS9

M.C. Robert

Gisteren besloten om te upgraden naar IOS 9. Omdat ik nog een jaar mn iPhone 4S wil gebruiken, bewust IOS 8 heb overgeslagen, dacht ik nu toch wel naar IOS 9 te moeten upgraden voor betere compatibiliteit.
Helaas, deze upgrade geeft wereldwijd grote problemen, met name bij gebruikers van 'oudere' apparaten. Na het proces te hebben doorlopen blijft mn mobiel hangen op 'schuif om te bewerken'.
De fix van Apple werkt niet want ik heb 'vind mn iPhone' aanstaan en dat moet ik in de instellingen op mn telefoon uitzetten, en dat kan dus niet....
Kortom, een zeer ontevreden Apple gebruiker die hoopt dat er snel een verbeterde upgrade komt die dit probleem oplost want het enige alternatief is terug te keren naar de fabrieksinstellingen waarmee alles verloren gaat.

terugzetten naar IOS 7 of een verbeterde upgrade

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.C. Robert
    Het was te verwachten dat Apple niet zou reageren. Inmiddels is mn iPhone terug naar de fabrieksinstellingen en heb ik alles opnieuw kunnen invoeren. Volgende mobiel wordt van een ander merk want dit is diep treurige 'klantvriendelijkheid'.
    M.C. Robert
    Geen enkele reactie. Ik heb het zelf moeten oplossen.

Ook een klacht indienen over Apple?