Klacht Apple: Iphone X werkt niet in combinatie met T-Mobile abonnement

# 332003
Gebruiker1540749217

Ik heb sinds 7 december een Iphone X. Deze is in februari omgewisseld vanwege connectiviteit issues icm t-mobile abonnement. zowel Apple als t-mobile geven toe dat dit vaker voorkomt. Sinds juli heb ik weer hetzelfde probleem en vanaf augustus tot op heden ben ik met zowel Apple als t-mobile bezig om het op te lossen. Conform de suggestie van Apple heb ik het toestel vervolgens opgestuurd naar het repair centre van t-mobile (dynafix). Zij konden niets constateren en de DOA (death on arrival) procedure niet volgen omdat het toestel bij Apple store in Amsterdam is gekocht en niet bij T-Mobile. Het toestel is ongerepareerd retour ontvangen. Vervolgens is het toestel toen naar een apple repair center in Czech Republic gestuurd. Na onderzoek stelt Apple zich op het standpunt dat ik ongeoorloofde wijzigingen heb aangebracht en dat ik met bijbetaling van Euro 735 een nieuw toestel kan krijgen. Ikzelf heb zeker geen wijzigingen aangebracht en t-mobile repaircentre heeft ook schriftelijk verklaard geen wijzigingen te hebben aangebracht. Apple wil niet aangeven welke wijzigingen zijn aangebracht en inmiddels reageert Apple nergens meer op en word ik ondanks afspraken hierover niet meer teruggebeld. Het laatste contact was met Martin van het support center in Ierland.

Hi Gerhard,

Thanks for contacting us. I called to discuss your case but was unable to reach you.

Please reply to this email and let me know when you’re available, or if you’d like me to call a different number.

You can also give me a call at 00800 2775 2775 (88931). My normal office hours are Mon.-Fri. 10am - 6pm.

I’ll keep your case open until 14.11.2018.

Thanks,

Martin
Apple Distribution International

Ik wil dat Apple mijn toestel omwisselt voor een werkend exempaar

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?