Klacht Apple: MacBook raakt random internetverbinding kwijt

Klachtnummer
# 513831
Gebruiker
Appleklacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn MacBook uit mei 2020 raakt regelmatig onverwacht de interverbinding kwijt. Ik ben hier al sinds augustus over in gesprek met Apple. Ze hebben alles geprobeerd maar dat heeft niets opgelost (hardware, software opnieuw geinstalleerd). Ik vraag nu om een nieuwe MacBook omdat ik er te veel tijd aan kwijt ben geweest en omdat ze elke keer weer vooraan beginnen met het probleem op te lossen. Ik heb ondertussen een extra Windows computer gekocht omdat ik anders problemen heb met online sessies met klanten.

De oplossing

Ik wil nu een nieuwe laptop. Apple zegt dat dat niet kan omdat ze geen hardware probleem hebben vastgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen