Klacht Apple: Onredelijk hoge reparatiekosten aan relatief jong product

Klachtnummer
# 314845
Gebruiker
Stevenzo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind 2013 een MacBook Pro Retina gekocht, na 2 maanden trad een defect op in het scherm, wat binnen de garantie werd vervangen. Enkele weken geleden kon de MacBook niet meer opstarten, waarop het naar Apple werd gestuurd om te kijken wat het probleem was en hoeveel het zou kosten dit te verhelpen. Het bleek te gaan om een probleem met de SSD en het bedieningscircuit. Reparatie moet 544,40 euro kosten. Schandalig hoge kosten voor een laptop van 4,5 jaar oud, terwijl een van de pluspunten van Apple de kwaliteit van hun producten zou moeten zijn...

De oplossing

Een redelijke oplossing zou gepast zijn. Het is al het tweede mankement aan de MacBook, terwijl het apparaat nog geen 4,5 jaar wordt gebruikt, terwijl je van Apple producten toch wel wat meer zou mogen verwachten. Dergelijke hoge reparatiekosten naast de al hoge aanschafkosten zijn niet acceptabel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?