Klacht Apple: Onredelijke uitleg van de voorwaarden na vastgelopen update.

B Verhoef

Tijdens mijn rondreis door Scandinavi√ę is de geadviseerde navigatie update vastgelopen waardoor ik noodgedwongen een andere versie aan moest schaffen om mijn rondreis voort te kunnen zetten.
Ik heb meteen contact gehad met Sygic Navigatie die mij pas na 6 maanden doorverwees naar Apple die de update blijkbaar verzorgd. Apple zegt dat ik binnen 14 dagen had moeten reageren, maar ik vind dit niet redelijk omdat ik een product van Sygic had gekocht, en niet van Apple. Ik wil graag de aanschafkosten van mijn noodgedwongen aangeschafte 2e versie retour. Er is inmiddels uitgebreid contact geweest met 'ene' Evert Jan ('nee, wij geven geen achternaam...') "Senior Advisor" bij iTunes Store Customer Support.
In de voorwaarden staat vermeld dat ik recht heb op terug betaling als zich technische problemen voordoen. Het niet kunnen updaten is gewoon een technisch probleem, en dus heb ik recht op een retour betaling.
Apple weigert een retour betaling omdat ik niet "tijdig"heb gereageerd.
Beste Apple, er bestaat ook nog zoiets als coulance, dat lijkt mij wel zo fair in dit geval.

Terug betalen van de noodgedwongen aangeschafte navigatie App omdat de geadviseerde update vast liep door een technisch probleem. In de voorwaarden staat dat ik hier recht op heb.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?