Klacht Apple: opzetstekkertje in koppelverkoop met adapter (79 Euro) of reisset (40 Euro)

Klachtnummer
# 6799
Gebruiker
Jan van der Meer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enkele maanden geleden kocht ik online via de Apple store een Airbook voor ruim 1500 Euro. Het opzetstekkertje ('duck head') van de adapter is onderweg ergens blijven liggen. Op het internet is dit voor minder dan 5 Euro te koop maar dan is het namaak. Apple biedt dit essentiële onderdeel alleen aan in combinatie met een nieuwe adapter (79 E) of als reissetje (40 E). Klagen hierover kan niet. Bij de servicedesk en in de winkel in Amsterdam weet de verkoper niets ander te zeggen dan dat het "nu eenmaal zo is". Een klachtenformulier is op de Apple website niet te vinden. Schande! Dat de after sales van Apple waardeloos is had ik al begrepen van discussies op het internet maar heb ik nu ook aan den lijve ondervonden. Eerst met de batterij van mijn zoon's iPhone en nu hiermee. Mijn nieuwe computer later dit jaar wordt weer een gewone windows machine, die iMac ziet er prachtig uit maar ik moet er niet aan denken dat er iets mee mis gaat en ik opnieuw met Apple in de slag moet.

De oplossing

een opzetstekkertje voor de 45 W MagSafe Power Adapter van mijn Macbook Air (en niet in koppelverkoop met een nieuwe adapter of een reisset)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen