Klacht Apple: Persoonlijke bestanden verloren door blunders Apple Care en bizar behandeld door leidinggevende.

# 190978
Haydar

Na een mislukte update van mijn Macbook kon ik de laptop niet meer opstarten. Doordat ik niet verder kwam dan het login scherm heb ik besloten om Apple Care om hulp te vragen.

Gisteravond heb ik contact gehad met Apple Care. Wij wilden een backup maken van mijn bestanden en daarna de Macbook terugzetten naar fabrieksinstellingen. Doordat het al laat was zou ik vandaag verder telefonische hulp krijgen. Er zou binnen AppleCare een notitie worden gemaakt over het backuppen van de gegevens.

Vandaag werd ik gebeld. Deze medewerker zei dat hij de notitie had gezien en ging gelijk door naar de stappen om het "probleem" op te lossen. Hierbij werd de stap "exporteren gegevens naar harde schijf" overgeslagen. Toen waren al mijn bestanden weg..

Ik heb gevraagd om een leidinggevende voor een verklaring, dit was Rene van Dijk. Meneer van Dijk gaf mij de schuld van deze situatie. Hij kon niks voor me betekenen en reageerde agressief. Vervolgens hing hij zonder pardon de telefoon op.

Vergoeding of compensatie voor de geleden schade door interne missers Apple Care en een excusus voor de onbeschofte behandeling van leidinggevende Rene van Dijk.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Haydar

Ook een klacht indienen over ?