Klacht Apple: Simkaart werkt niet in Iphone3gs, wel in een andere toestel.

Klachtnummer
# 28914
Gebruiker
E.Moet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds mei 2013 overgestapt naar Vodafone. De Vodafone simkaart werkt niet in mijn IPhone3GS (aangeschaft in 2011 en vanwege reparatie in zijn geheel vervangen in 2012). Simkaart werkt wel in ander toestel (Nokia 6021). Andere simkaart (ander mobielnummer, prepaid) werkt wel in Iphone3GS. Vodafone heeft inmiddels al 3 keer mijn simkaart vervangen maar het probleem is niet opgelost.
Verschillende keren contact gehad met zowel Applecare en Vodafone maar beide wijzen naar elkaar. Ik voel me als klant gedupeerd en vind dat ik niet serieus word genomen.

Gewenste oplossing

Ik wil kunnen bellen met mijn Iphone3GS. Indien Apple of Vodafone geen oplossing kunnen bieden dan wil ik mijn 2-jarig Vodafone abonnenment, zonder kosten, kunnen beëindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen