Klacht Apple: Slecht werkende Iphone 6 na update 12 maart 2019.

IBves

Ik heb in juli 2016 een Iphone 6 gekocht. Serie nummer eindigend op 5G5mQ. IMEI eindigend op 60077. Deze Iphone valt dus intussen buiten de garantie. Op 12 maart 2019 in de avond update ik mijn telefoon mijn de nieuwste ios update. Na de update start mijn toestel op, maar blijkt het dat het mijn telefoon onwijs slecht reageert. Mijn thuisknop is 1,5 jaar geleden al stuk gegaan. Dus ik heb een thuis knop op mijn scherm. De thuisknop reageert slecht. Ik kan whatsapps en e-mails niet openen. Daarnaast kan ik ook niet altijd mijn telefoon meer aannemen omdat het scherm niet reageert. Het toestel aan en uit zetten levert geen verbeteringen. Ook heb ik meerdere apps verwijderd van mijn telefoon, maar dit levert ook geen verbetering. Ik heb 13 maart gebeld met apple. Deze collega heeft met mij meegekeken op mijn telefoon. Toen was er weinig aan de hand, behalve dat die soms wat traag reageert. Het plan was mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Achteraf blijkt dit geen optie omdat mijn thuisknop niet werkt. Dus dan kan ik de telefoon niet opstarten, want die is benodigd. Ik had stille hoop dat die het na het telefoongesprek ook beter bleef doen. Maar helaas. Ik heb een filmpje gemaakt waaruit blijkt dat het toestel niet reageert. Helaas kan ik die hier niet uploaden. Ik wil deze graag nog na sturen indien gewenst.

Ik wil dat mijn toestel weer werkt zoals hij het daarvoor deed. Of dit toestel nu wordt gerepareerd, of er een nieuwe voor komt is mij om het even.
Ik heb nu noodzakelijke kosten moeten maken door op 14 maart een nieuw toestel te kopen omdat ik deze wel nodig heb.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?