Klacht Apple: Tomtom door Apple dubbel in rekening gebracht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60006
Gebruiker
Klacht456
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Tomtom op mijn iPhone maakt geen geluid meer nadat ik een iPad koop. Tomtom en Apple wijzen naar elkaar, en met hun hulp doet de Tomtom het helemaal niet meer. Ik download Tomtom nogmaals, waarop Apple brutaalweg nogmaals het product in rekening brengt. Als ik het geld terug probeer te krijgen, word ik verplicht zelf een ordernummer uit Apple's database op te vissen. Om dat voor elkaar te krijgen, word ik een onjuiste handleiding ingestuurd waarvan na een paar pogingen terloops vermeld wordt dat ik die niet op mijn iPad of iPhone kan raadplegen. Op de computer lukt ook niet. Daarna geef ik het maar op.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Klacht456
    Datum
    Geen reaktie gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen